måndag 24 november 2008

Bloggauktion

Den här vimpeln är 1,5 meter lång och består av sammanlagt nio vimpelflaggor.
Om du skulle vilja ha den kan du vara med och buda på den här på bloggen.

Skriv i kommentaren vad du skulle vilja ge för den...du bestämmer själv priset.
Den som budat högst innan fredag 20.00 vinner den för slutbudet.
(Så då kan ni lägga ett lågt bud och hoppas att ingen annan vill ha den än just ni...hihi)

Må bäste (och fräckaste) kvinnan vinna! :-D

...

Idag har jag tagit hem första färdiga alstret från keramikkursen...mina ord "O Helga Natt" som jag tänkt ha som dekoration på julbordet. Tyvärr har den sprängts sönder i skröjbränningen så jag har tagit hem den för att försöka limma ihop den så gott det går med epoxylim, sedan måla med Panduros Lackfärg. Wish me luck och skänk mig lite tålamod för det är verkligen många små delar som ska fästas ihop. Suck!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Allers Julupplaga. Jag har längtat efter den länge och idag köpte jag den, tillsammans med ett "Yankee Candle" med "Gingerbread"doft och lite jul-te.

Ha en härlig fortsatt måndagskväll! (Det lilla som är kvar av den...de flesta är nog så förnuftiga av er så att ni redan ligger och sover) :-D

Kram Bea

Se lättare när den här bloggen uppdateras med Bloggkoll

12 kommentarer:

Veronica sa...

Jag är inte förnuftig. Fniss! Jag är nämligen ledig i morgon...

Lucka till med lagandet! ;o)

Kram Veronica

Ett hem på landet sa...

Hoppas att det går bra att laga, så tråkigt när något man gjort och tänkt ut så bra, går sönder. Kan du itne visa bild sen?

KRAM

Änglahem sa...

Men Bea alltså?.....här lyser verkligen flitens lampa! det gör den ju för det mesta, men nu averkar du inlägg i turbofart! Du får tänka på oss gamla käringar som inte riktigt hinner med*fniss*.

Köket erat ser så fint ut! Tänk när det blir helt klart och vi får SE det!! Ni måste väl bli supernöjda?!! Visst...

Vad tråkigt med ditt keramik projekt, hoppas att du kan laga till det!

Kram, Ulrika

Beas sa...

60 kronor!

(Bjudet av Kristina)

Nettan sa...

Tack Bea för de fina vimplarna som kom med posten, helt UNDERBARA färger, du gorde ett bra val !!

Lycka till med auktionen...

Kram Nettan

Anonym sa...

Har länge spanat in dina fina vimplar så jag bjuder 100 kr + frakt.

Sara Blomstrand
sara.blomstrand@maxm.se

chokladblomma sa...

Ja du, varför inte?!? De är ju jättefina! 80 kronor bjudet!!
Ha det bra och hoppas att det gick bra med lagandet!
Kram

chokladblomma sa...

Ja men! Va! En minut före mig! Hmm.. 130 kronor då!
Kram

Anonym sa...

135 kronor, haha ;)

Anonym sa...

Då fortsätter jag, 150kr bjudet!

Börjar likna en riktig auktion.....

Sara Blomstrand

m family goes västerut sa...

Jag har legat sjuk och inte bidragit med nånting i din utmaning. Jag hoppas orka göra ett sista ryck!

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Jag har också spanat på dina vimplar...
160 kronor bjudet! =D
Kram sanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...