fredag 17 april 2009

Vinnaren av tetranecessären blev...



...Millan
Grattis!

Jag önskar att jag hade en vinst till er alla.

Hoppas ni får en underbar helg!

Själv kommer jag vara stel av träningsvärk efter allt trädgårdsarbete idag.


Imorgon ska vi åka kika på ny bil. Spännande! :-)

Jag ska nog kika efter något pyssligt jag kan ha för händerna på bilresan dit...hihi.

Ha en toppenfin fredagskväll!
Kom ihåg att en hastig kram inte hinner registreras av kroppen, utan att beröringen helst ska vara upp till minst en minut...det ska jag försöka komma ihåg ikväll. Vi har var och en stressat runt med olika saker idag och är trötta båda två på olika sätt.







Se lättare när den här bloggen uppdateras med Bloggkoll

3 kommentarer:

Tomtan sa...

Vann en sånn hos Agatha för ett tag sedan. De är fina. Har varit borta ett tag (det är en lång resa till blåkulla)... Men nu är jag tillbaka ;-)

Millan sa...

WOW! Så kul, den är verkligen fin!!!!Tack Bea för att du drog just mitt namn!!!

Millan sa...

Du bea, jag hittar inte din mailadress nånstans, så jag kan ge dig min adress...Men jag har millanp@telia.com ...Så kan du ju få maila mig, så jag kan svara på det...
Kram!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...