torsdag 12 november 2009

Jag efterlyste mönster till mina fingerdockor


...och goa Call Design sökte reda på inte mindre än två set med mönster och skickade till mig.
Ett varmt TACK!

"Rödluvan och vargen" i alla ära, men vad är sagovärlden utan en drake och en prins, ett troll eller en häxa, eller en sagofé och en kung?
Och...inte att förglömma...den lyckliga grodan som får kyssas av vackra prinsessor!

...

Ikväll är det "fredagsmys" så vi är lediga hela familjen imorgon igen.
På eftermiddagen ska jag och barnen åka iväg till en äldre kollega. Vi ska baka leverpastej tillsammans med en kompis och hennes dotter. Det kommer bli superkul och pastejen är underbart god och helt fri ifrån E-nummer.
Den kommer göra succé på julbordet.
Ha en underbar torsdagskväll!

Kram Bea

1 kommentarer:

Call design sa...

Oj, nu blir jag rörd!

Glad är jag att kunna hjälpa till!

Och du skall ha ett stort Tack för all den inspiration du ger och din använd vad du har utmaning!

Du är bäst kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...