söndag 10 januari 2010

Ett litet temporärt nyårsbarn...

...har det blivit och en liten tävling på det.

Vimpelsömnaden har vuxit och vuxit och jag har haft svårt att presentera nya vimplar och tyger i takt med att jag sytt dem.

För att inte hela den här bloggen ska handla om vimplar dessutom, så har jag öppnat en temporär liten försäljningssida.
Den heter "Beas webshop" och just nu pågår en tävling där.
Kika in vetja.

Där ser ni många olika varianter på vimplar jag sytt under vintern, däribland den här fina som hänger hemma hos "Mig och Alice"
Gissa vad jag döpt vimpelmodellen till? ;-)

Sååå fin hörna. Och titta på tapeten. Ljusblå med vita stjärnor.
Som GJORD för min vimpel.

Här ser ni tapeten lite närmare. Det är exakt samma utförande och nyans som på tyget.
Härligt!

Tävlingen på säljsidan är öppen till den 24 januari.
Lycka till om du bestämmer dig för att ge det ett försök.

...

Nu ska jag gå och tona håret.
"Choklad" heter nyansen.
Jag hoppas det ska se lika intalande ut som det låter. :-)

Ha en fantastisk söndagskväll!

Kram Bea

5 kommentarer:

Bibbi Maria sa...

Sicken FIN vimpel och värst vad fint det rummet är! Jaaa, de passar verkligen bra ihop, vimpeln och rummet!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Bea,

Å dina vimplar är fantastiska!!! Ska genast kika in på din nya sida. Vad roligt att det går så bra (inte ett dugg konstigt) - du är verkligen superduktig vännen! Din blogg är dessutom lika mysig att besöka som den alltid varit!

Önskar dig ett underbart 2010!

Kram/Jes

linnea-maria sa...

Åh vilket härligt barnrum! Det är jättefint. Du kombinerar tygerna så fint. Jag köpte en vimpel rad i ljusgrönt vitt och lite blommigt av dig och den har suttit i kök och i barnens rum, den är så lätt att placera. Ha en fin vecka /linnea-maria

Johanna sa...

Vilket fantastiskt barnrum. Undrar lite vart du köpt spisen. Den var annorlunda än de klassiska tråkiga briospisarna...
Ha en fin kväll!
/ Johanna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

wow så fin vimpel & rum....tack för inspirationen...

Kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...