torsdag 13 januari 2011

Tapeter till sonens rum

Senast så fick ju dottern en liten makeover i sitt rum.
Näst på tur är sonen.
Vi har börjat spåna efter nya tapeter och uttryck som kan fungera nu - och även i många år.

Wallsticker från Fermliving
(482:- på Tapetshopen.se)

Ok, jag vet...jag ÄR lärare.
Men det är ju även bokstäver. Ju.



Wallstickers från Ferm Living
(835:- på Tapetshopen.se)
Sonen somnar varje kväll, tittandes på sin lysande jordglob som han har precis på sängbordet.
Världskartan skulle han nog tycka om.
Och hans mamma. :-)
...

Och så var det ju det där svåra att välja tapeter till hall, trappa också.
Man ser den från köket - då blicken passerar vår grå ornamenttapet från Laura Ashley.
Måste fungera.
Men även på väg upp för halltrappan - då man ser den från mysrummet på ovanvåningen - där vi också måste hitta en ny tapet.

Svårt fall, doktorn grät.

P.S! Sista dagen för att tävla om minivimplar i min webshop är imorgon, fredag. Lycka till!

4 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan

Jag letar också tapeter till sönernas rum. Photowall har coola världskartot och även andra tapeter tex grafitti mm.
Kram

Hanna sa...

ja det är roligt att fixa på barnens rum.
Ha en bra fredag.
Kram
Hanna

millandante sa...

Ibland undrar jag om inte just det stadiet är det roligaste, när tankar och drömmar testas...!

Lycka till!:)

Kram från "en stilren skandinav"

Brunkullan sa...

Har några vänner som har den där världskartan ovanför sin soffa i vardagsrummet! Toksnyggt:)

Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...