måndag 11 juli 2011

Inredningsfrustration? Får du inte "till" det?

Efter att ha dagdrömt om ett litet sällskapsrum i ruffig, sammetslen, läderväggig, ullfiltig anda.
För att sedan tänka mig luftigt vitt, blomtapetigt, ryamässigt, romantiskt.
Till randtapetigt, mörkbetsigt, NewEnglandischisch, blankplåtslyktigt.

Ger jag upp.




Och blir så NÖJD att ha hittat till den här sidan.

Härligt humoristiska reflektioner till de interiörbilder vi bara suckar längtansfullt till.


Elaine immediately regretted putting small dollops of sour cream on everyone’s plate at her bird-themed luncheon.

...



Snacka om att få lite perspektiv på inredning efter att ha varit inne där.
Nu ska jag gå in och läsa en timma till! :-D


3 kommentarer:

Hanna sa...

Så fin bild.
Kram
Hanna

Kamomilla sa...

Ja du, känner såå igen mig. Hade ett inlägg om det förra veckan. I mitt huvud ser hemmet ut på ett sätt- i verkligheten på ett annat... ;)

Lilla huset på prärien sa...

Hej Bea!

Tusen, tusen, tusen tack för din fina kommentar. Gud så glad jag blir. Jag tycker att det är jättekul med fotografering och det har blivit lite mer av den varan.

Själv blir jag väldigt inspirerad av ditt planterande... DET måste jag bara göra. Just nu ser det ut som en soptipp i mitt trädgårdsland. Men NÄSTA år! DÅ ska jag vara förberedd med snygga lådor och massor med frön!

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...