söndag 18 mars 2012

Jag vill gifta om mig...

...ja-a, självklart med samma man!!!

Däremot så upptäcker jag ju hur mycket fin inspiration man kan hitta på nätet.
(När jag och maken gifte oss så var Internet knappt uppfunnet)

De här idéerna kan du ju i och för sig använda när som helst, både på fester och till vardags.
En blomma från girlangen i collaget har jag ju gjort i inlägget här under.

Så mycket fina saker, så lite tid att skapa dem på. :-)

(Bilderna är hämtade från oncewed och där finns utförliga, enkla beskrivningar till samtliga skapelser i collaget.)

...

Nu ska jag putsa på ett "livsschema" för familjen igen.
Vad ska du pyssla med idag?

4 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Precis! Det brukar jag säga också. ATt få lov att gifta sig många gånger, med samma man, för att få prova olika klänningar, dukningar, teman. Ja du vet.... Det hade varit något!
Kramar

Min Skattkammare sa...

Min käre make skulle inte heller komma undan....en andra gång! ;o)
Härlg kavalkad på ögongodis!
Putsa på....jag är så gammal så jag dammar av livspusslet. ;o)))
Kram på dig Bea!
Kicki

Coolg8 sa...

Jag älskar DIG !!!

Vill du gifta dig med mig?

Malin på pastill.nu sa...

Åh vilka härliga inspirationsbilder, om det kanske blir något giftemål någon gång i framtiden :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...