lördag 14 juli 2012

En liten hälsning


Hej i "sommarvärmen"!

Även fast det är synd att det inte varit någon direkt sommar så kan jag inte rå för att jag ändå längtar lite efter hösten, eller att det mesta börjar återgå till sitt gamla "vanliga".
Mattider och sovtider regleras, bra serier på teve börjar, kurser, verksamheter och öppettider i affärerna.

Vardagslunk, det är inte alls att förakta. :-D
Här råder inte någon "lunk" alls just nu, men jag har ändå fått möjligheten att sy lite, något som jag verkligen saknat.

Kreativitet föder kreativitet, så nu känner jag mig en smula lyckligare! :-)
Hoppas att ni har en fin sommar, oavsett om ni återgått till vardagslunken redan, eller inte.

1 kommentarer:

Bakom Fasaden sa...

Välkommen att besöka min nya blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...