onsdag 18 juli 2007

Godbitar från La Redoute

Katalogen från "La Redoute" kom idag. Jag föll pladask för alla vackra fördragsgardiner. Titta bara. (Samtliga bilder från http://www.laredoute.se/)Den här ska jag beställa till lilla köksfönstret över diskhon i nya köket!!!

Fast den här var ju inte så dum heller.


Kokett liten 1700-talssnibb. Fin i ett trappfönster.

Vacker och skir den här med ju. Skulle vara fin i blivande hallfönstret. Hmmm...kanske bäst att lägga till den också i kundkorgen. För säkerhets skull.

Och en liknande sån här har ju jag precis knåpat ihop. Kul att se att man är lite "trendig" (om än omedvetet). :-D

En rolig idé att blanda olika tyger med olika ljusgenomsläpp.

Andra bloggar om: ,

20 kommentarer:

Anonym sa...

mmm, de såg riktigt snygga ut! Nu blev jag sugen att handla också;)

Anonym sa...

JÄTTEFINA gardiner...helt min smak!
De första var helt underbara, tycker du gör alldeles rätt om du köper dem. Åhh, så söta! Nu vill jag sy nya gardiner....
Kram Bodil.

MODERN COUNTRY sa...

Oj, så mye flott og se på, og ikke minst fine løsninger! Har planer om å gjøre noe på soverommet, fine inspirasjoner her :)

Amoroso sa...

Nejmen hjälp.. Vill ha dessa också..;-) Man blir bara fattigare och fattigare... Vad mycket fint du har letat fram... !!
Och du- plantagen har inte bara trälådor. De har även sådana där vackra små shabby växthus för runt 299:- Det gör väl inte ont precis?? Hehe, måste ju få locka lite nu när du visat så fina gardiner..
Föresten, antar att det är OK om jag lägger till dig i blogglänkarna från min sida? Hojta till annars. Gillar verkligen din blogg!! Vi har verkligen lika smak.

Anonym sa...

Hej! Kul att du tittade in hos mig! Du frågade om mina rosa rosor!..tyvärr vet jag inte vad de heter..fanns i trädgårn när jag flyttade hit!

Vilka vackra gardiner du visar! Det är så fint med vita gardiner, det passar alltid!:)

Lantliga drömmar sa...

Vilka härliga gardiner! Vill ju bara ha alla! :-)

Du, jag och maken ska och hälsa på makens moster i Luleå om ca 2 veckor... inte råkar du bo nånstans i närheten? :-) Isf skulle jag ju ha kunnat ta med lådan åt dig...! Annars gör vi som du sa, hoppas att du hittar en i Sverige nånstans!

Kram, Heidi

Millis sa...

Jättehärliga gardiner...såg flera stycken jag skuller vilja ha.

Stina sa...

Så mycket fint att välja på. :-)
Kram

Lantliga drömmar sa...

Äsch då, så synd! Men som sagt, håller tummarna att du ska hitta ett liknande! :-)

Ja, vi har det också väldigt blåsigt, och kallt! Inte går man ut i T-shirt inte! Regnar ibland, men just nu är det uppehåll. När ska sommaren komma egentligen?!

Sköt om dig!
Kram!

Betty sa...

Tack för att du visade de fina gardinbilderna från La re.... , tänkte precis slänga den idag.
Kram Betty

Eva Agnes sa...

Hej Bea!
La Redoute har börjat "moderna" till sig och kör Shabby Chic. Väldigt fina gardiner allihop.
Jag hoppas att det smittade när du gnuggade dig mot dataskärmen...hi hi
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Hej! Fina gardiner! Tack för ditt besök i min blogg."Bamsen" är köpt från leksaksaffär kurragömma på en lapp på den tror jag att det står "mailey" danish design. Hoppas att du hittar en, jag tycker också att den är jättefin!

Susanne sa...

Vilka underbara gardiner! Måste kika där med en gång.
Kram

Granne med Selma sa...

tack för tipset! Klickade faktiskt in mig direkt och beställde en katalog jag med!
Kram

www.mariante.se sa...

Tack för tipsen! Nu vet jag hur det ska bli i mitt kök till hösten....bara till att plocka fram symaskinen!
Ha det bäst!

Shyme sa...

Ska nog ta och öppna den där katalogen som kom igår :-) . Verkar ju finnas en del fint....

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så vakre gardiner og smarte løysingar.
Eg skulle hatt gardiner til stua og her var det masse inspirasjon.
Nydelege skor i innlegget under:o)

På min gatan i stan sa...

Jajemen!!! Tittar på den ibland. Den blänker så fint! ;-)

Men du, va fina grejer dom har på La Redoute. Får nog kolla in det lite närmare.

Kram!

Maria sa...

Vilka fina gardiner..där tänker man ju aldrig på att kolla till hemmet.Tusen tack för tipset!
Ha det gott! Maria

Lily of the valley sa...

Härliga bilder med ljuvligt vackra gardiner. kram Lily

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...