tisdag 26 maj 2009

Se Åsas underbara hem...

...i senaste numret av "Allt i hemmet"
Jag älskar hur hon har använt en gardin för att avskärma uteplatsen något.


Vilket underbart barnrum va? Kika in på http://designdrommar.blogspot.com/ om du vill se fler inspirerande bilder.
Jag älskar fågelhuset. Och kika på vimpeln. Oj, oj, vilken fin va? Undrar var man kan beställa såååna fina?
;-)
Javisst ja, här på min blogg står det visst i artikeln.
En tvättäkta "Bea"vimpel minsann som även den smälter finfint in...hihi....
Den är en exakt kopia av den min dotter har i sin barnkammare för övrigt (se bild på den till höger)

...

Jag inväntar en stor tygleverans i slutet av veckan. Om du är intresserad av att veta vilka nyanser som går att välja mellan kan du gärna skicka mig ett intressemail till beatrize_74d@hotmail.com
så skickar jag fotografi på tygerna.

Just nu har jag ganska många beställningar, men jag betar av dem så snart jag bara kan så väntetiden är beräknad till max tio dagar.
Nu ska jag fortsätta sy. De blir lite "kulturellt inramade" genom att jag lyssnar till "Oskuld och erfarenhet" av Tracy Chevalier samtidigt som jag sy...hihi

Ha en fortsatt underbar tisdagskväll!


Se lättare när den här bloggen uppdateras med Bloglovin

8 kommentarer:

Brunkullan sa...

Jag brukar också plantera penséer och violer redan i april. Ofta till påsk, men i år blev det lite senare. till sista april tror jag det blev.

Men jag tycker penséer är fina hela sommaren om man noppar dem, så jag har dem i små krukor istället för i blomlådorna. Då behöver jag inte ta bort dem och ersätta dem med annat. I lådorna vill jag nämligen frossa i alla vackra sommarblommor som finns:)

Hoppas du får en bra dag imorgon.
Kram Susanne

Stina sa...

Du är ju en härlig människa du Bea. Det säger jag bara...som sprudlar och är glad och har en massa finurliga idéer.:-) Kramis

MODERN COUNTRY sa...

Men Hei Bea!

Takk så mye for din gulliga hilsen inne hos meg!! Så godt og snill du er, ja som jeg leser sprer du glede til mange. Hvilke fine vimpler du sitter og syr, de er så fine og anvendelige!!

Ja allt i hemmet kjøper jeg hver måned, et smart blad med mange fine og kreative ideer. Og ikke minst publiserer de varierte hjem!

Ha en riktig fin solrik dag!
Klem Aina

Vardags-mirakel sa...

Min favorittidning visar bara det bästa :-) De är verkligen söta dina vimplar, kram Eva.

Grodmamman sa...

Prenumererar på den tidningen och läste denna artikeln häromdagen. Log lite när jag läste ditt namn, alltid kul när man "känner" de som de skriver om!:)
Vad du är kreativ! Söta kjolar!
Kram

mig & alice sa...

Hejsan Bea.

Var roligt att du blir omnämnd i Allt i Hemmet med dina vackra vimplar.

Var stolt över det, grattis!!
Jag mailar dig nu :-).

Ha en fortsatt bra vecka.
Kraam
Melinda

Jeanette Hornbeck sa...

Grattis!
Du är grymt bra
Kram Jea

Ida sa...

Hejsan!
Vad kul att du tittade in till mig. Har redan tidigare varit inne på din blogg, men vet inte om jag har kommenterat. Tycker att den är så fin och det är så mysigt med allt du syr till dina barn.

Jag gör alla bokstäver på beställning så man kan välja fritt från alfabetet=)

Måste fråga vart du köpt kaninen som syns på flera av dina bilder. Köpte en likadan till min 3 åriga dotter innan hon föddes och det är hennes ständiga följeslagare. Nu böjar Kalle bli väldigt sliten men jag hittar inte en likadan igen.

Ha det så gott!
Kram Ida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...