fredag 28 september 2007

1275 kronor vann vi!!!

Brunkullan med mosipperötter vann igen då hon röstade 1225 och vinstsumman blev 1275. Helt otroligt!


Grattis!!!


Jag hade pyntat personalrummet med långa girlanger med lotter på. Alla var fyllda med förväntan försås och en kollega hade drömt att vi vunnit 250 000 kronor, det ni! ;-)


Till nästa fredag ska jag köpa trisslotter för vinstpengarna. Det blir 51 stycken till!!!


Inte illa att få skrapa 222 lotter på en endaste satsad hundring! :-) Och det är nog inte slut på fredag då vi säkert får någon liten vinst till. Återstår att se hur många vi kan få totalt sett. :-)


Köpte Kungsängsliljor idag. Jag älskar dem och kan inte få nog. När de sticker upp sina vackra huvuden ur den frusna vintermarken så tinar hela min själ.


Innan jag somnar med pannan mot bildskärmen här är det nog dags att gå och knyta sig tror jag minsann. Sov gott, det är lördag imorgon!

11 kommentarer:

Elzie sa...

Vad kul att ni vann!! Brukar ta slut rätt fort det där bara. Men kul så länge det varar. Visst är kungsängsliljan fin. Har såna här också (tror jag, om dom inte försvunnit under bygget!). Ha en bra helg.
Kram Elzie

Solsjö - Under en vind sa...

Så kul att det blev mycket i vinst! Vackra blomster! Ha en skön söndag! Kram!

Stina sa...

Lilla fialotta. Du är så go du.:-) Kram

Anonym sa...

Jag satte kungängsliljor förra hösten och då de kom upp i vår så blev jag så förvånad över att de var så stora, jag trodde att de skulle vara pytte. Men de var fina!

Amoroso sa...

Härligt att höra med vinst! Hoppas ni vinner storkovan!! :-) och tack för ditt inlägg i mina korstankar.. alltid mycket intressant att höra vad andra tycker i denna djungel av religiösa (men oj så vackra) symboler.. !!

Nilla sa...

Grattis! Alltid kul att vinna :-)

Hoppas det är okej att jag länkar till dig? Annars får du säga till.

Hoppas ni får en bra vecka,

Kram Nilla

Unknown sa...

Hej! Tack för din kommentar! :) Har du inte hittat några fina papper på Panduro? Annars kan du försöka hitta gamla papper med noter, när jag var på loppis sist gav de bort en massa sådana, så jag tog ett helt knippe ;) Nu är jag äntligen hemma igen från jobbet, skönt att vara mammaledig! Ha en bra dag! kram Jasmin

Stina sa...

pussgurka där...:-)

Skatan sa...

Men himmel anåda! Grattis hälsar jag : )

Trevlig helg och välkommen förbi hos mig i mitt ny-gamla näste någon dag då du har lite för dig ;-)

Kram.

Det Ljuva i livet sa...

Grattis!! Vad kul.

Hoppas att ni får en mysig lördag trots (tror jag) att ni inte kan gå på mässorna.

Kramar Frida

Brunkullan sa...

Nämen vad ser jag!!!!!?
Vann jag igen:-D

Har stressbloggat sista dagarna och nu när jag tar mig tid en stund så ser jag detta!!
Grattis till vinsten!
Både till dig och mig:D

Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...