lördag 1 september 2007

Vintern är räddad!!!


I dag fick vi tag på de sista paren "Friends" vinterkängor till barnen.
Det ryktas om att de ev. ska få "Bäst i test" för tredje året i rad så när vi nu hade 30% rabatt så passade vi på.

Ett hett tips alltså till er som har barn och ändå har lovarna runt Coop då och då.

Förra året fanns de bara i svart utförande, men i år har de utökat kollektionen med svart/ljusblått och svart/rosa. Jag hade gärna sett att det funnits svart/rött till lilla damen istället, men nu fick det bli rosa ändå.

Kika på det här testet. På värmeförmågan fick den överlägset högst betyg, en femma. (Ecco och Kavat fick en tvåa)
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=251&a=300544

Och pssst...de kostar bara 299 kronor nu. Sonens från förra året ser knappt använda ut, han var varm om fötterna efter att ha varit ute i ner till -15 grader och de släppte inte in någon väta och var smutsavvisande. Det började redan bli tomt i hyllorna så ni måste nog vara ute i god tid nu om ni vill ha tag på ett par.

(Och nej, jag jobbar inte inom Coopkoncernen även fast det säkert låter så, jag är bara en entusiastisk mamma) :-D

5 kommentarer:

Stina sa...

Gummeligumman!
Jag tycker att man kan hitta både det ena och det andra på Coop. Ibland fattar man inte att det är där man är...Kramis

Signes Vind sa...

Toppen när man hittar saker till sig o de sina som är av bra kvalitet o dessutom för ett bra pris.
Du undrade om mina fotocollage : jag gör dom i Photoshop Elements 5 lätt som en plätt!
Kram / Lotta

På min gatan i stan sa...

Det låter ju jättebra... dom ska ja kolla in! :-)

KRAM!

DRÖMHUSET sa...

Hejsan!
Måste genast ta en tur till COOP när mannen kommer hem från jobbet (rengnar ute)och spana in kängorna. Läste testet och har alltid köpt Superfit eller ECCO till barnen, men känner att man likväl kan köpa två par av dessa istället :-)
Tack för ett bra tips!
Ha en bra dag!
Kram Sofie

Homemade sa...

diggar din blogg o tack för tipset om barnkängorna, kika gärna in på min blogg o joina mer än gärna min vänlista på FB, namnet är ShopOr Swop om du vill köpa/byta till dig nåt utan att bli ruinerad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...