onsdag 27 februari 2008

Barn blir väl inte lyckliga om de inte får....

...ett sånt här hus att leka i?Joråsåatt.....ett vinterbonat uterum till hela familjen eller en lekstuga till barnen för $19.000???
Ack vad det ska vara svårt att välja....

...eller inte.

;-)

...
Idag hoppas jag att det ska börja regna, för barnen har hämtat sina Pippiparalplyer från bilen. Det vore underbart om de fick ta en regnig promenad så de fick stoltsera med sina fina paraflaxer.

Ha en underbar onsdag!

Kram Bea

11 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi...wow...vilken lekstuga...ja du får ta en riktig funderare om du ska öppna plånboken å se om de blir lyckligare....*LER*
Kanske just för stunden.Men efter 5 min vill de ju alltid ha något annat.Så är det iallafall här.Det räcker att se på julafton.


Hoppas att det kommer lite regn till pippiparaplyerna.Min lilla tjej har med Fifi på å lääängtar efter regn....hum...solen skiner faktiskt här nu.SKÖNT !!!

Kram Pernilla

husnummer30 sa...

Och jag vill bara att det ska sluta regna... Du får ta med dig barnen hit till Bergen, här har det regnat nu i ett par dagar (vilket i och för sig inte är ovanligt...) Om man vill stoltsera med fina paraplyer är detta rätta platsen! Om dem nu inte blåser sönder...

Undrar just om man måste vara så uppklädd för att få leka i den där lekstugan!?!

Ha det bra! //Jill.

Smått och gott hos Lina sa...

Oj vilken "stuga". Tycker barnen ser rätt stela ut i dedär lekkläderna.
Men visst var det en fin lekstuga :-)

Hoppas ni får regn så barnen kan prova paraplyna, annars får du väl ta fram trägårdsslangen och göra lite regn :-)

Ha det bra!
Kram Lina

Stämningsfullt sa...

Oj där kan vi prata om lekstuga! Helt galet egentligen :) Undrar vilka som har en????
Ha en härlig dag.
Kram.

Mamma C sa...

Nja, inte tror jag det är roligare att leka i denna som du visar på bilden. Än i en vanlig för normalpris. Eller en som är hemmasnickrad tom. Här har det regnat till och från hela dagen.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ooo, såå underbar lekstuga, om ett slot ju!!Skillnad mot den lekstuga ja visa igår!!!

Millan

Ann-Catrin sa...

Oj oj... tänk den som hade ett sånt residens... det var inte dåligt det... bara att lätta på plånboken.
Ja här i stockholm hade barnen kunnat spatsera runt med sina pippiparaplyer hela dagen...massor av regn har det kommit!!
Kramar A-C

Linneagården sa...

Häftigt "hus" & pris, men tacka vet jag en vanlig koja i skogen som är typ gratis att bygga!
Hoppas ni fick använda era paraplyn, här har det snöat hela dagen.
Kramelikram //madelene

lottens vita och gröna sa...

ojdå vilken brackig lekstuga, finns inte här på radhus tomterna kan jag lova...jättekram lotten

Anonym sa...

jag ska helt klart bygga ett sånt hus till mina barn!

Brunkullan sa...

Ja den skulle jag vilja ha! I stor modell och bo i själv:)
Så snyggt, men rätt onödigt...hihi!

Satsa på uterum ni istället!

Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...