söndag 4 maj 2008

ETT ÅRS BLOGGANDE / One year of bloging


Ett år har jag bloggat. Det har verkligen förändrat mig. Jag har alltid pysslat och varit kreativ, men alltid gömt det för andra, till och med för maken. Nu har jag sakta men säkert vågat börja visa saker jag gör. Jag börjar tro att jag faktiskt KAN. :-)

Jag känner också att det är skönt att kunna få uttrycka sig i text, både på svenska och engelska.

Framförallt så känner jag att jag träffat så många underbara bloggare som har ungefär samma smak som jag själv. Jag som trodde jag var så "ensam" i min stil har helt plötsligt fått upp ögonen för en hel "underground" av vita, lantliga, romantiska hem. Tänk vilka vackra hem ni har, det är ju helt otroligt!
Ta en tugga av kakan och fira med mig vetja!

En varm kram Bea!
P.S! Jag har börjat min egen utmaning bra tycker jag. Idag har jag sytt en förklädesklänning, en necessär och påbörjat en liten klädnypspåse. Bild får ni imorgon. Och ni glömmer väl inte bort tävlingen...se nedan. Den pågår ytterligare dryga veckan.
---
One year with Beas barnslikheter. It has changed me. I can proudly show you some of the things I make, earlier my selfesteem was to low. It has opened up so many opportunities and a whole world of white, beautiful countryhouses.
Grab a big bite of the cake and celebrate with me.

A warm hug for all of you!

13 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till ett år med bloggen!
Tack för all inspiration :)
Kram!

Jeanette Hornbeck sa...

Grattis på ettårsdagen!

Kram Jea

ps. ska bli intressant att se dina projekt. Tänker lite samma fast det slank ner några tyger i torsdags ändå oopps. ds.

Lavendel & Romantik sa...

Jag Skriker GRATTIS på ETTÅRSDAGEN....Kram/Majsan

n o r d i n g å r d e n sa...

Du MER än kan!!! Du kan en massa, som inte jag kan... och tanken på den där sjaletten har jag inte riktigt släppt, de är sååå fina!

Stort GRATTIS på din blogg-ett-årsdag!!! Mari,.

Anonym sa...

Grattis till ett år med Bloggande. Hoppas maken mår bättre och att det bara var ett skrämskott för att han skulle ta det lugnare. Stor kram kommer i alla fall härfrån

Birks & Kelles mamma som agerat fotbollstränare i dag *stolt*

Stina sa...

Ja, du kan en massa saker du. Det har du då bevisat. Sedan är du en äkta personlighet, som man vet var man har.
Det är fina människor det Bea...sådana som du.
Puss och Kram Stina:-)

Min lya och jag sa...

GRATTIS på 1-års dagen:-)
BRA att du har tagit ditt förnuft till fånga och visar upp de fina alster du gör,för det är absolut inget som ska döljas eller stoppas undan.
Ha det gott!!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Stort grattis på 1 års-dagen!
Hip hip huraaa!

De så kul att läsa om dina funderingar och pyssel, en inspiration!

Kram Jenni

lottens vita och gröna sa...

wow ett år, jättegrattis, din blogg är såååå inspirerande och du skriver alltid fyndigt och tänkvärt! varmastekramen lotten

Lila sa...

Halloj, 1 år. Tiden går så fort. Även för mig har bloggandet öppnat ett helt annan värld. Så ROLIGT och givande. Har hjälpt mig MYCKET för min väg till friskare liv:)

Klädnyps påse...spännande. Har funderingar på att sy till vår nya fina torkvinda som följde med nya huset:)

Kramis Lila

Hem och Lycka sa...

Redan 1 år!? Oj, tänk vad tiden går fort.. Gratulerar! Självklart tar jag mig en bit av kakan, riktigt god ;-)

Jöss, vilken energi och kreativitet - blev säkert superfint alltihop, jag vet ju hur fint du syr! kram vännen!

LantlivsAnette sa...

Jaaa,,se där, vi firar samtidigt !!
GRATTIS tur att du började blogga så att vi får ta del av allt kreativt som du hittar på !
Jag har mailat dig nu, kolla så att det kom fram nu då...
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

Nääee..inget mail hos mig..så konstigt !
Vet du,maila på vår hemsida så får jag det på jobbet
gå in på www.myhomekalix.se
där ser du vår mailadress...
då måste vi ju kunna få kontakt..
Kram Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...