torsdag 14 augusti 2008

Onsdagsvinnaren och vinprovning!


Jag hastar ihop ett litet inlägg om att "Änglahem" vunnit näsduksfodralen som lottades ut i onsdagens dragning.
Grattis!!!!


Och för nytilkomna vill jag passa på att påminna om tävlingen som pågår varje dag.
Skriv bara en liten kommentar till det här inlägget så är du med och tävlar om ett näsduksfodral av typen jag visar några inlägg ner. :-)


...

Nu ska jag hasta vidare eftersom jag ska på VINPROVNING nu. Härligt! Vi är ett gäng som provat viner i många, många år. En gång i månaden träffas vi och turas om att köpa vinerna. Själv har jag varit med sedan 1999, så det har blivit lite viner smakade så att säga. :-D

...

Så roligt med era kommentarer i förra inlägget. Jag fick även en hel del tips och uppslag på hur jag kan arbeta vidare och det är superkul tycker jag.
Tack!
...


Vad ska jag visa er för bild idag tro?
(Jag har bara "fulbilder" på köket, annars skulle jag kunna ha visat det, men ni kommer ändå inte kunna se vad det är på bilderna så det är det la inte värt?)

(Hmmm...letar i arkivet)

Den här är väl läcker så det förslår! Jag har funderat på att göra något liknande och hänga saker i sedan. (Vet tyvärr inte längre var jag hittade den, men håll med om att den är vacker...eller i alla fall väldigt unik)

Kram Bea

34 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande med.. ;)

Anonym sa...

Är åxå fortfarande med. Den var häftig!

Josephine sa...

Still hoping. :)

Hem och Harmoni Marie sa...

Hoppas vinet smakade bra :)
Kram Marie

Smått och gott hos Lina sa...

Jag vill vara med :-)

Kram

Änglahem sa...

Tjohej!!! skrek här så maken trodde det var en mus!!- Näää, men jag har vunnit hos Bea!!!!
Bockar och bugar och niger, vad glad jag blev!! Dom är ju å fina!!

Häftig "klänning"! det fixar du!

Hoppas vinprovningen var bra, du skulle ju kunna ha vintips här på bloggen*tihi* var väl en bra idé?!*blink*

Kram, och Tack igen!!
Ulrika

Mamma C sa...

Hoppas verkligen på tur. Grattis till vinnaren idag.
Lycka till på vinprovningen. Jag köpte en baginbox idag på systemet. Crin Roja hette det är Spanskt.
Kram mamma c

Anonym sa...

Vill gärna vinna./kram Ahnna
ahnna@ueab.net

Anonym sa...

vill vara med, vilken otroligt cool sak sån skulle jag köpa direkt om den inte vore dunder dyr... förståss.
håller tummarna även idag

asawallgren72@hotmail.com

Camilla sa...

Hoppas att det var kul på vinprovningen! Jag är fortfarande med...! :-)

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Den där var helhäftig tycker jag...Kram Petronella

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hej!

Är alldeles mållös över dina fantastiska skapelser! Siffrorna var underbara likaså tekoppen! Inspirationen infinner sig! Men var finns tiden?!!!

Stor kram från Caroline!

Sanna sa...

Har läst & beundrat det du skrivit ett tag...vill ha den skaparglädjen & lusten du har! Lusten finns väl men tiden, förstår inte hur du gör? Tänker alltid, en annan dag :) Ska ta tag i det.

Vill jättegärna vara med & tävla!

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Vill fortfarande ha chansen att vinna! :-)

Mia sa...

Vill såklart vara med och helst vinna nåt så fint :-)

Sofia på Me and my home sa...

Men ååh.. jag vill såklart vara med och ha en chans!! :)
Du är så fantastiskt kreativ! KRAM

Malin sa...

Hej!
Har jag missat dina tävlingar den här veckan.... Då får jag ta chansen nu, dom var ju jättefina och jag som snorar varje dag med min allergi behöver verkligen nåt sånt där fint =)
Kul med vinprovning, hoppas det gick bra ;)
Bilden du visar på "klänningen" är helt underbar.
Kramar Malin

Anonym sa...

Ja, jag fortsätter också att vara med såklart!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tävla vill jag absolut göra!

Hjärtat Mitt sa...

Vill oxå vara med!
Det är klart att du ska fixa en sån klänning. Den är väldigt fräck.

Kram Mari i Marieholm

Monica sa...

Behöver verkligen vara med och tävla ett par dagar till. Vill verkligen vinna....
Kram
Monica

Nettan sa...

Grattis till "Änglahem ".
Vill oxå fortfarande vara med !!
Kram, Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Vi provar lyckan igen.

Ullis

Camilla sa...

Vad kul med vinprovning, hoppas det var en trevlig kväll och att ni hittade några fynd -tipsa gärna :-)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hoppas du hade en riktigt trevlig vinprovning. Låter riktigt skoj!

Nu får vi se om man har tur idag... ;-)

Ha det fint!
//Jill.

MODERN COUNTRY sa...

Nå har jeg sittet og tittet på alt du lager, du er helt fantastisk!
Teputa (!!), tallene til din sønn og ikek minst de fine papirbeholderne.
Jeg er så imponert..

Ha en riktig fin helg!
Aina

Annie sa...

Du har en jättehärlig blogg! Jag är här och kikar en eller ett par gånger i veckan...

Anonym sa...

jag hoppas på tur.... även denna dag..... åsa

asawallgren72@hotmail.com

Anonym sa...

jag hoppas på tur.... även denna dag..... åsa

asawallgren72@hotmail.com

Anonym sa...

jag hoppas på tur.... även denna dag..... åsa

asawallgren72@hotmail.com

Anonym sa...

jag hoppas på tur.... även denna dag..... åsa

asawallgren72@hotmail.com

Annie - Annalunda sa...

Jätteläcker klänning tycker jag! Himla trevligt med vinprovning... :) Vill gärna vara med!

Ha en skön helg - kram Annie

kaos i ett vitt hus sa...

håller tummarna att lösa näsdukar överallt i väskan snart är ett minne blott... ;-)
kram, ninna.

kaos i ett vitt hus sa...

håller tummarna att lösa näsdukar överallt i väskan snart är ett minne blott... ;-)
kram, ninna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...