fredag 31 oktober 2008

Härmed förklarar jag "Använd det du har" - november...öppnad

*klipper sidenbandet*
NU STARTAR VI "Använd det du har" - november!
Lycka till tjejer!
Det ska härligt att följas åt under den här månaden och se alla vackra alster växa fram.







Elena

Hjälp mig fylla på listan...jag vet att jag sett fler av er där ute, men det var er jag hittade till genom att ni skrivit kommentar i bloggen.

Kopiera gärna länklistan och lägg in i er blogg.
(Ev. revidering gör jag direkt i det här inlägget)


18 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till allihop :)

kram!

Flingan sa...

Hej,
Jag stickar gärna strumpor till dig.. Ska bara se om jag hittar det där garnet igen. maila mig om fotstorlek och annat. Mailen finns på min blogg.
kram.
ps. jag åker iväg till Umeå nu och kommer hem den 7 nov.

Strömming sa...

Det här ska faktiskt bli riktigt kul!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

God morgon Bea!

Jorå...jag är med. Har lite planer, så nu är det bara att sätta igång! :-)

Jennie sa...

Det där ser ju verkligen roligt ut!! Man kanske skulle vara med. Har massor liggande som ska sys och fixas...frågan är om man hinner??

Ha en skön helg, Kram Jennie

Caroline sa...

Iiii, det ska bli jättekul!

Mamma C sa...

Jag har stickat Åremössan nu i massor. Superenkel. Sedan skulle båda tjejerna ha och barnbarnet och så jag själv. Ska visa på bloggen någon dag. Ha en bra lördag.
Kram Mamma C

Grodmamman sa...

Funderar lite till, men kanske att man skulle hänga på?!? Skulle behöva en spark i ändan för att få lite saker gjorde här hemma! Återkommer!=)
Kram

StrandviksVillan sa...

Jättebra att få en spark i *** på det här sättet att ta itu med gamla projekt! Jag återkommer senare om jag hinner delta eller inte :)
Ha en kul lördag! Själv ska jag ut på tjejfest med middag ikväll, ska bli jättekul!

Veronica sa...

Jepp tjejjer! Nu kör vi!! Lycka till!

Kram Veronica

Anonym sa...

Ok, nu har jag tänkt färdigt!
Jag är också med, utan symaskin! Jag har plockat fram 12 år gamla grejer...
Jag lägger ut loggan såsmåningom för just nu jobbar jag på ett annat inlägg.

Kram!

m family goes västerut sa...

Jag är med!

m family goes västerut sa...

Hej, länken blev fel...

StrandviksVillan sa...

NU är jag med! Fast jag kan inte lova att jag får ihop nåt jag kan lotta ut, vi får se hur det går ;)

Jag har också A-i-H julnumret och fick massor med inspiration där! Allers julextra var jättebra den med!

Minellie sa...

Hejan!
Hittade hit från min gode vän på fyra rum och kök.. Efter en del övervägande (ang tid) har jag slutligen bestämt mig för att haka på utmaningen! Ska bli hur kul som helst =) Mycket bra idé det här!!

Jennie sa...

Jag har bestämt mig efter mycket "hattande" (ja eller nej...ja eller nej...osv) att jag hoppar på utmaningen!! :D

Har rätt många projekt jag vill ta itu med och nu finns det inget som sätter emot!! Fram med symaskinen och annat material..här ska pysslas!!! hihihi...

Ha en go söndag, Kram Jennie

Madicken sa...

Ohhh, jag blev också jättesugen!!!! Jag säger också!
- Jag hänger på! och länkar till min blogg.... det ska bli superkul... men jag känner redan att det kan bli tufft! Hi hi!

Kram på er alla och lycka till!
/Victoria

♥ Medea ♥ sa...

Efter viss tvekan om jag skulle få tid att plocka fram maskinen har jag bestämt mig för att delta. Jag har material så att jag kan va med i evigheters evigheter men lite av det ska jag väl kunna använda i alla fall.
Söta strutar du sytt förresten!
Kram Efwa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...