måndag 13 april 2009

Vinn en tetranecessär


Jag är inte först ut med att göra den här tetranecessären, det är jag medveten om...hihi.
Jag har velat prova på den länge, men det har inte blivit någon riktigt "sylucka" förrän nu.
Jag har använt mig av ICA-kurirens mönster som du hittar här.
Basen på necessären är 20 centimeter och den är 18 centimeter på höjden.
Om du vill vinna necessären så skriver du bara en kommentar om att du vill vinna den i det här inlägget. Om du länkar till inlägget får du dubbla vinstchanser (skriv om du länkat).
Vinnaren dras på fredagkväll.
Idag har maken och svärfar sågat listkrön till köket. "Det tar sig" sade mordbrännar'n.
Jag har tvättat, hängt tvätt, lagat "Robust köttgryta" och lekt med barnen. Svärmor har hjälpt till att stryka kläder. Gulle henne. Nu ser barnen på "Emil i Lönneberga". De är så trötta efter flera dagars sena nattningar. De kliver ju ändå upp i samma tid som de brukar. Tur det inte är påsk varje helg...hihi. Jag ska planera lite lektioner för morgondagen och fortsätta virka på min trädgårdshatt. Ha en fantastisk annandagpåsk!



Se lättare när den här bloggen uppdateras med Bloggkoll

25 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Vilken läcker form det var på den! Jag är med och tävlar!

Svar: Tack så mycket! Glad påsk på dig också. Kram Sandra

StrandviksVillan sa...

Vilken kul en!
Jag deltar jättegärna med en lott!

Ha det fint! Kram A-C

Titti underkalas-eken sa...

Självklart är jag med och tävlar, den är ju jättejättefin!
Kram Titti

Susanne sa...

Jag minns när Festisen hade denna formen.Så självklart vill jag vara med i din utlottning..Länkar naturligtvis..Kram till dig..

Annika sa...

ojoj vilken sprutt det är på dig då.... dessa små tetror är ju sååå fina så man deltar gärna i utlottningen.... länkar..... ska se om du kan locka mig till att virka då....:) kram annika

Johanna sa...

Vilken fin necessär! Jag vill självklart vara med och tävla, har länkat i min blogg också! :-)

http://bannahoj.blogspot.com/2009/04/vinn-en-tetranecessar.html

Lotta sa...

Va snygg den blev. Snart är jag äntligen klar med min stora beställning. Dåp blir det nog lite mera sytt i bloggen. :-) Man har ingen lust direkt att sy roliga saker när man suttit framför maskinen hela dagen.

Charlotta sa...

Jag vill gärna vinna denna fina tetra!
kram Charlotta

Äppelträdet sa...

Jag vill gärna vinna! Den är superfin. Tyget ser underbart vackert ut.

HEMLÄNGTAN sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Följer din blogg och blir så inspirerad av att lära mig sy!

Anita sa...

Hei Bea. Jeg besøker deg i dag for første gang. Men det blir ikke den siste. "Barnslikhetene" dine inspirerer meg: Hjerter av rognebær! Ullstjerner og ullgjerter! En superherlig tovet kanin! Og mye, mye mer. Dette har ikke jeg sett før... Jeg er nyfrelst Bea-fan.
Ja, og så vil jeg gjerne tevle.

Hilsen Fama

Hemmamamman sa...

Hej!
Vill gärna delta i utlottningen, men har tyvärr ingen sida där jag kan länka...Följer din blogg med bloglovin och är lika glad varje gång du skrivit:-)
Ha det så bra!
kram
Åsa,
hemmamamma till 4

Maria sa...

Jättefin och jag gillar verkligen formen, är gärna med och tävlar!!

lolla sa...

hejsan
vilken härlig sak.
jag tävlar gärna
kram lolla

Millan sa...

Den blev ju jättefin, jag är gärna med och tävlar...vore kul att ha något som du gjort, eftersom det är din blogg och marsutmaningen som fått mitt att vilja lära mig sy...Jag länkar på min blogg...

Ph sa...

Snyggt! Vill ha! ;)
Jag är med i tävlingen! Har självklart länkat till dig i min blogg.
Kram, Ph

jonnakaos sa...

Åhh dessa underbara saker. Har länge tänkt göra en själv, men tiden som man alltid skyller på...
Är jätte gärna med i utlottningen.

Kram jonna

Call design sa...

Klart att jag vill vara med i tävlingen!
tack för all inspiration som du ger!

www.smillasplats.blogg.se sa...

Vilken tuff nesesär ! Klart man vill vara med i utlottningen =)

Hanna sa...

Förstår inte ditt blygsamma sätt. Necessären är underbar! Jag skulle gärna vinna den. Fixar en länk från bloggen så lägg två lotter för mig!
Kram Hanna

Anonym sa...

Hello! Så kreativ du är, så fin den var denna tetranecessären oha vem vill inte vinna den undras. Hälsningar från en Vikingkvinna

Mamma C sa...

Den var annorlunda och fin. Jag vill gärna vara med och tävla.
Kram Mammma C

Åsa72 sa...

En sån där necessär vill ju jag vinna! Tyvärr ingen blogg att länka till, så en chans kan jag ju få iaf...

Kikar in på din fina påhittiga, pyssliga sida och njuter av dina ideer som du förverkligar med dina barn. Underbart!

Kram Åsa

Sussie sa...

Hej!.....hittade till din sida för första gången idag............helt underbar. Jag vinner gärna din fräcka necessär.

Kram Sussie

www.morochdotter.se sa...

Hej!
Länge sen jag kikade in hos dig nu. Som vanligt kliar pysselnerven när jag sett allt du skapat. Jag deltar gärna i utlottningen!!
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...