onsdag 8 april 2009

Vintage Easter i repris

I dag så blev jag själv påmind om mina vintagekort utav Fröken Retro som frågade om hon fick länka till dem på sin sida http://secondhand.blogg.se/
Det är Erikshjälpens blogg och jag är så glad över att få vara en del av den.
Kika gärna in hos dem!

Samtidigt passar jag på att göra en "favorit i repris" med bilder från förra året, men även en hel del nya som jag scannat in. Själv har jag gjort små kort och hängt i påskriset i form av äggovaler istället för ägg. Det blir mycket för barnen att titta på samlat på ett ställe för mig som inte är ett stor fan av påsksaker ÖVERALLT. :-)





















Ha en fantastisk onsdag!



Se lättare när den här bloggen uppdateras med Bloggkoll


5 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Åh, så många vackra påskkort! Önskar dig en glad påsk, kramar Eva.

Flingan sa...

Många vackra påskkort har du. Är det okej om man lånar några?
Glad påsk önskar jag dig!
kram

Maria sa...

Helt underbara påskkort, tycker om de gamla motiven.
Önskar dig en riktigt Glad Påsk med massor av mys med familjen.

Mojebarn sa...

Vilka fina påskkort.
Själv har jag gjort fina tygägg att hänga i påskriset. Misstänker att du skulle gilla fägerna :-).

Glad Påsk

Mellabella sa...

Vilka fina påsk kort du lagt ut!

Mys! glad påsk från Mellabella

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...