söndag 8 november 2009

Första veckans projekt





Här är några av de alster som skapats med enbart sånt man haft hemma under utmaningens första vecka!
Fantastiska resultat, eller hur?

Till höger har ni länklistan till oss tjejer som är med i utmaningen.
(När ni har gjort ett projekt i utmaningens anda och bloggar om det så får ni gärna i rubriken skriva: "Första projektet i utmaningen..." "Andra projektet i utmaningen" etc. så blir det lättare att se vilka projekt som slutförts under den här månaden.)

Lycka till med nästa veckas projekt!

14 kommentarer:

Smilla sa...

Oj så mycket fint folk gjort!
Man blir ju sugen på att klicka in och hälsa på. Får nog kolla in din länklista här till höger =)

Cathrin sa...

Oj vad flitiga alla varit! Blir genast sugen på att ta tag i mitt här hemma. Skall ta och kika runt hos så många jag hinner med senare i kväll.

Cathrin

Bollebygdsbo sa...

Först tänkte jag "Har hon hunnit med allt detta?!!"
Jag har några saker på gång som blir klara i mitten på veckan som kommer.
Fick lite annat att ta tag i.

Call design sa...

Vilka grejer och människor. wow vad duktiga ni är allihop!

Och Bea, jag har hittat mönstret till fingerdockorna. emaila mig på call dot dsgn snabela gmail dot com om var jag skall skicka mönstret någonstans!
många må gott hälsningar

Therese sa...

Så kul att du sammanställer på detta sätt , jag blir aldeles stum av folks skaparglädje! Jättemånga vackra alster, snacka om att få inspiration inför kommande vecka :-) Kram kram önskar dig ett fint avslut av helgen och en verkligen kreativ vecka!

Kaja sa...

Himla kul att se allt samlat!

krajamaria sa...

Vad jätte ambitiöst av dig att göra dessa bildcollage! Och vilken inspiration man får! :) Tack vare utmaningen har jag hittat in till flera inspirerande bloggar med kreativa människor bakom! :)

Handarbete/Pyssel sa...

Jättemycket fint har tillverkats!
Och fina bildcollage du gjort utav det!

Håller själv också på med mina ufon och det blir 'vad jag har hemma'
Stickar just på en barntröja.

Ha en bra använd-vad-du-har-vecka!

liene sa...

Visst är det något specielt- med att man blir utt-manad... man blir som bäst på något sätt... fint tjejer!
Go girls!
mvh liene

Helena sa...

Vilket fint collage du har gjort!

Och vad mycket fina saker som har skapats under veckan! Nu får vi se om vi orkar fortsätta hålla ångan uppe :)

Helena sa...

Hej Bea! Vad roligt med ett bildcollage på allas alster! Dina fingerdockor är väldigt fina! Ha en fortsatt skön kväll! Helena

Li.W sa...

Vad mycket fina saker alla har gjort! Så kul att se allt så här sammansatt. Vilket jobb du har gjort!
Kreativiteten flödar :)
Ha det bra!
Linda

Lyllos sa...

Vad kul att se allt sammansatt!
Vilken inspiration man får!
Tack :)

Bluewhiskey sa...

Oj vad duktiga vi har varit allesammans under veckan som gått :)

Jag brukar faktiskt gå igenom länklistan varje gång jag har ett färdigt alster och kolla vad som händer hos alla andra och det myllrar verkligen av arbetsglädje i bloggarna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...