torsdag 8 april 2010

Tips på smyckesböcker





Som utlovat visar jag er de böcker som legat som startskott för mig.
Jag har haft dessa hemma ett år ungefär, men inte förrän nu har jag känt mig riktigt "mogen" för att börja bläddra i dem på allvar.

De finns på Adlibris hemsida, fortfarande rea på dem ser jag.

Här hemma har dottern och jag använt oss av gammal "skåpmat" i form av lite smyckeswire, hängen, organsa och lås och skapat riktigt fina mästerverk...om vi får säga det själva förstås.
Och det får vi ju.
Det mesta blir gåvor.
Nu håller dottern på att slå in två av sina smyckespresenter, men om jag hejdar henne lite för att få ta ett kort eller två så kan ni få se vad vi knåpat med.
(EFTER att användarna fått dem...ingen sneak-peak här inte) :-)
Ha en fantastisk torsdag!

Kram Bea

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...