tisdag 1 mars 2011

Första projektet i "Använd det du har - mars 2011"

Dottern och jag pysslade med våra pärlor. För min del blev det armband och örhängen av några stenar jag hittade på symässan i Västerås. Det underbara hänget med tänkbar text köpte jag för halva priset på Symässan i Älvsjö. (Klicka på bilden så blir den större)



Närbild på ringen med samma serie stenar som i armbandet och örhängena.
Den här ringen har maken böjt till åt mig. Underbart fin, eller hur?

Jag bär den med stolthet.

...

Jag vet inte hur det är med er...men själv känner jag mig FYLLD av skaparlusta och tror att detta kan bli en riktigt, riktigt bra pysselmånad!!!





9 kommentarer:

Singh sa...

Jättefina smycken, och texten mycket tänkvärd!

miaring sa...

Tack så mycket, sötaste du för invitationen att medverka i senaste Tager-vad-man-haver. Tyvärr har jag noll inspiration och zero skaparlusta just nu. Men jag återkommer... och det hoppas jag att du också gör!
Kram Mia

mulliga m sa...

Jättefina smycken! Jag ser fram emot en pysslig marsmånad.

När du kommer till Jönköping får du komma fram och hälsa. Jag ska hjälpa Lisa i hennes monter(LGsömnad) när hon är i Pfaff-montern. Jag har en Pfaff Coverlock 4.0 och är jättenöjd med den. Vilken maskin har du tänkt dig?

Fijaffa sa...

Hej!
Jag läste om utmaningen på en annan blogg och jag vill jättegärna vara med! Jag är dessutom just inne i en inspirationsperiod och har i dagarna satt lite fart på en del "skåpmatsprojekt" så det passar utmärkt :-)
Riktigt fina smycken du har gjort!
Ha det gott!
/Fijaffa

Solveig sa...

Hej
Jag vill vara med i utmaningen. Jag är amatörpysslare, men kanske passar jag in ändå.
Hälsningar
Solveig http://aterbrukarn.blogspot.com/

Outi sa...

Superfina smycken!
Håller med om att mars känns som en riktigt bra pysselmånad. Första veckan är avklarad. Gjorde små kort av spillbitar och funderar nu på vad nästa projekt ska bli.

Är jättenyfiken på vad alla andra har gjort! Tack igen för din inbjudan att vara med i den här utmaningen :)
Kram, Outi

http://anvantonytt.blogspot.com/2011/03/anvand-det-du-har-vecka-1.html

Gärdet sa...

Jag vill vara med i "använd det du har"!!
Jag ska pyssla ikapp den missade veckan :)

Jenny sa...

Hej Bea!

Tack för din inbjudan, jag blev så glad! Klart att jag är med!

Fina smycken också :-)

Myownhome sa...

Hihi, pysslet för de allra minsta var gulligt. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...