söndag 24 januari 2010

Vilken ära!

Jag har fått denna fina award av

Med alla "Använd det du har" utmaningar så har jag träffat på så otroligt många kreativa och härliga människor som inspirerar och engagerar.
Jag är även ute på många utländska hemsidor och
hittar kreativa sidor på andra områden än pyssel också, så jag känner att jag
omöjligt kan välja mellan underbara - inspirerande er.
Omöjligt.

Jag ber er istället att söka upp länkarna till alla kreativa tjejer som varit med i mina utmaningar.
De är värda denna awards allihop.

Kram Bea
P.S! Idag kommer min vimpeltävling i min webshop att avslutas. Kika gärna in där.
Jag avslutar tävlingen klockan 20.00 ikväll.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Hej Bea!

Det där är ett superbra knep som BUP lär ut till barn m svårigheter.

Kram Veronica

Synnøve. sa...

Grattis säger jag till dig. Det är kul att få en utmärkelse. Ta vara på den.
Kramen Synnöve.

Bollebygdsbo sa...

Visst är det svårt/omöjligt att välja.

En award kan du hämta hos mig - om du vill.
Jag har fått en och vill ge den vidare till alla som finns bland mina länkar.
Hoppas att du, som ger så mycket till mig via din blogg, vill ta emot den.
Hälsningar från Ingela K
http://kreativitetsbloggen.blogspot.com/2010/01/overraskande-award.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...