tisdag 16 oktober 2007

"I ett hus vid skogens slut..."

Ni vet ju redan att jag älskar HUS i alla dess former......

(http://beasbarnslikheter.blogspot.com/2007_05_20_archive.html)

...så vad kan då detta vara för tjusigt???
Ja...
...låt oss...
...öppna på taket...
... och kika in vetja!!!


Där bor ju mina tandpetare juuuuu. Fiffigt va?

Nu ska jag fara iväg på studier i två dagar. Leker ju
"Duktiga mamman" här hemma och läser en magisterexamen samtidigt som jag jobbar 80 procent, bygger hus och tar hand om småkottar. Och så undrar jag varför jag inte HINNER något. ;-)

Fast jag ska inte klaga alls, jag trivs så utmärkt med det liv jag lever.
(Den enda som fattas är högvinsten på Triss, men den kommer ju nu på fredag, eller hur? Ni håller väl tummarna?)
(Obs, det blev bara TVÅ nya lotter av våra 18 inköpta till jobbets "Fredagsfniss med skrap och triss" förra fredagen)

Mvh Bea

18 kommentarer:

Nilla sa...

Ursött hus! Och självklart håller jag tummen =)

Förstår inte hur du hinner eller orkar med så mycket. Hinner du alls varva ner och ta det lite lungt ibland?

Sköt om dig!
Kram

Julias vita drömmar sa...

Håller tummen! Och vet du vad, du ÄR duktig, ingen lek det där. Tog min lärarexamen för inte allt så länge sedan men då var jag hemma med ett barn.

Måste retas lite, jag fick en till liten monica lykta i helgen, så nu har jag två. Har vita minirosor i dem :)

Nilla sa...

Nej men nu blir jag ju alldeles rörd vännen *tårögd* Vad go du är!

Tycker du skriver så bra jämt och visar så fina saker så självklart vill jag kommentera då också =)

En enorm kram får du från Finland =)

Lillafruluva sa...

Hihi, vad gulligt det var! :-)
Ang. hatthyllan så drog jag mig för det rätt länge, men när jag väl satte igång var det inga problem. Skruvade isär den först!

"lilla slottet" sa...

Klart du ska göra bollar!! en fotboll eller basketboll är kanon att ha som grund och sedan klä tills man får önskad stolek.
Lycka till!!
ses

Ett hus i vitt sa...

Söt förvaring är aldrig fel!! Kram, Anette

Anonym sa...

Som svar på din kommentar så finns lyktan fortfarande på "mitt" Indiska i alla fall :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

men oj så duktig du är....så gulligt tandpetarhus du har!
Ok om jag länkar?
Kram pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket schema du har, jag är imponerad!!! Huset är sött! Kram!

Linneagården sa...

Vilket sött minihus. Lycka till med TRISS skrapet.
*kram* /madelene

Hem och Lycka sa...

sött hus och smart med tandpetarna, lite bra förvaring alltså! håller tummarna för trisslotterna, kram!

Tidsmästarinnan sa...

du är en tidsmästarinna du med! Tycker mycket om din blogg.
Varma hälsningar i höstkylan,
S.

Handplockat sa...

helgulligt hus =)

Amoroso sa...

Glöm inte att ta vara på dig sjäälv också!

Nilla sa...

Tack =) Visst är det bra när man kan härma andras fina idér =)

Julias vita drömmar sa...

Jag gick ut i skogen och sågade ned en inför fotosessionen...

Haha :D Nejdå, vi har en granskog intill husknuten så jag tog mina strutar och gick ut.

Hoppas verkligen att alla blir nöjda, de är int eperfekt, har en skarv baktill men de är gjorda med kärlek.
Skippa virkningen, jag har FULL förståelse om du inte hinner/orkar. Det kommer att bli så bra ändå. KRAM på dig och hoppas er helg blir mysig!

Stina sa...

Men vilket sött hus. Kram och puss

Lee sa...

Tycker du har så fina saker=) Tandpetshållaren är så söt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...