torsdag 7 augusti 2008

Sytt hjärta och kuddfodral

Här fick det vackra välsydda hjärtat hänga som jag vann av "Vita hjärtan rosa drömmar"
Tack så mycket för vinsten!

Här bara regnar det och regnar det. Jag har haft planer länge på att ta med min väninna ut till Vallby Friluftsmuseum då hon fyllt jämnt och jag inte fått tillfälle att riktigt uppvakta henne. Det enda tillfället jag kanske hade haft den här veckan var igår då det faktiskt var lite sol här då och då. :-) Lite sur blir jag allt på regnet, jag har ju dessutom köpt en hortensia och en underbart doftande rosa ros som behöver komma ner i jorden. Jag känner inte så stor lust att stå och gräva ute i regnet som det är nu.


Jag vill passa på att tacka för alla underbart goa kommentarer om sonens siffror. Några av er har hört av er angående försäljning, men just de här tror jag fick bli engångspyssel...i alla fall tills jag sparat ihop till en bättre symaskin, hihi. Annars sitter jag väl här och spelar galet på läppen om kvällarna för de var verkligen kluriga att både sy och vända.

Däremot har jag nu funderat klart om kuddarna och från och med idag så tar jag även upp beställningar på dem. En 40x40 cm kuddfodral tar jag 149:- för och ett lite större, 50x50 cm tar jag 179:- för. Hör av er till min mail om ni är intresserade! :-)



Ha en underbar torsdag! Hoppas att det inte regnar på er där ni bor.

Kram Bea

11 kommentarer:

Malin sa...

Hej hej!
Åh vilken bild du tagit med hjärtat, jag "lånar" den lite till min sida sen om det går bra =) Vilket fint hjärta med plättar i luften, gud vad pysslig du är!
Du kommer säkert få många beställningar på kuddarna, dom är jättefina verkligen.
Ha en bra dag!
Kram Malin

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till vinsten!
Hjärtat är så sött.
Lycka till med kuddförsäljningen.

Kram Mari i Marieholm

Mamma C sa...

Grattis till din vinst. Visst regnar det här. Vem börjar inte bli ordentligt trött på det nu.
Kram mamma c

KakanH sa...

Grattis till din vinst.
I övrigt är det mitt fel att det regnar, änglarna har sorg med mig. Kram

Ljuva ro sa...

Vilken duktig sömmerska du är! Jag gillar verkligen siffrorna! Elefanttyget är superfint!

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar bild du tagit med hjärtat som är så fint! Du syr kanonfint vännen, hoppas du är stolt över dina fina alster! kram

Anonym sa...

Jätte fina saker!!
Lycka till och ha en kanon dag/helg.

Kram Elisabet

marie sa...

vilken supermysig blogg du har...jag kommer gärna åter för en titt eller kanske beställning...

syster doris sa...

HEJ BEA!
Jag ville bara säga att din blogg är jättemysig och otroligt inspirerande! Ha det fint!

Kram Tina

Willewira sa...

Regnet det bara öser ner!

Börjar bli lite trött på det faktiskt...

Gulligt hjärta du vann!
Passar så fint där på kroken...

Ha en riktigt skön helg!
Kram Willewira

Skatan sa...

De där kuddarna blir man riktigt glad av! Önskar lycka till med fösäljningen :)

...hälsar skatan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...