tisdag 24 november 2009

"Arbete fortgår"


Jag har sytt klart ytterligare två små projekt.
Jag har klippt till för femton stycken vimplar.

Jag har fått skäll av min chef som fick mig att brista ut i tårar.

Jag har inte sovit något i natt.

Jag har givit mina barn vaccin samtidigt som fler barn än någonsin är sjuka på skolan.

Jag har lite komplikationer med murspisen.
Jag har funderingar inför dotterns scenklädsel till helgen, fortfarande.

Jag har...helt enkelt...lite mycket att göra nu.

Men - Simon & Tomas får mig att le. Alltid något. :-)
...

Jag ber om ursäkt att jag inte gjort något fint bildkollage den här helgen av era fina alster.

Ha en fin tisdag!

Kram Bea

15 kommentarer:

liene sa...

Ta det lungt ... du kommer först sen de andra .... vet som det funkar på flygplan!
Jag tror att vi överlever även om du inte skulle hinna med kolaget!
mvh liene

Cathrin sa...

Låter lite väl tufft!

Men ta det lugnt ang. Nov.utmaningen. Bara att du dragit igång den här utmaningen (i juletid och allt) är otroligt. Det ÄR hopplöst mycket i november/december. Alla är kinkigare och tröttare, barnen är sjuka och det som kan gå fel går fel. Men det går över (snart är det april ;) )

Kram

Therese sa...

Åh, här komemr en styrkekram, illa av chefen!!! Men hoppas att du känner ett "jävlar annamma" och reser dig starkare!!! Kramisar

Helen sa...

Ta det lite lugnt och ta hand om dig själv ett tag! Ingen mår bra av att du kör slut på dig.

Mina dagar sa...

En chef som skäller är ingen bra chef! Hoppas att han kännde det när han gick och la sig i går kväll!
Han borde väll ha gått någon chefsutbildning där får man ju lära sig att anv. andra medel än skäll:(

Det här är nog den för oss människor den värsta månaden på året och då kan ALLT kännas för mycket!!
Det kommer att ordna sig!!!:)

Bildkollaget är ju en extra bonus som du ger oss! Hoppa över den, vi är så glada att tyghögarna i skåpen blir använda och det tack vare dig!!

Sköt om dig!

Palven sa...

Min kloka mormor hade en mening som brukar trösta mig :
"Kommer dag kommer råd"

Stooooor kram!

KakanH sa...

Din chef borde inse att en sån utskällning inte gör någon gladare. Fy säger jag bara.
Ta det lugnt, en sak i taget.
Styrkekramar skickar jag i mängder till dig.

miaring sa...

Instämmer i alla kloka kommentarer, ta´t lugnt, ta en TOY!

Jenny sa...

Vilken härlig blogg du har. Hit kikar jag gärna förbi igen.

Hoppas tisdagen vart gnistrande.
Jenny

Call design sa...

Jag håller med allt som står i de andra kommentarerna!
Du och din familj är de viktigaste för dig och de skall du prioritera!

Jag är så enormt tacksam för att du har denna novemberutmaning, gör livet lite roligare i en rätt så mörk månad.

Och chefer, de lever sitt egna liv tror jag ibland!

Många må gott kramar

h/saltaste bönan sa...

Skit i chefen! Och strunta i bloggstress. Stor eloge för att du råddat ihop en så skoj utmaning. Gjorde i alla fall min november lite roligare.

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

En liten kram kommer här!!
En sak i taget!

kram kram caroline

me and alice sa...

Fy vilken chef! Han/hon har uppenbarligen helt fel jobb! stå på dig!!!
Ja visst är dom tokroliga... Nästan som ett gift gammalt par...
kram Susanne

ANNEPÅLANDET sa...

Dårlig gjort av sjefen - men det er kanskje ikke så lett å være sjef heller i november...? Høres ut som du har alt for mye å gjøre akkurat nå - husk at du MÅ ha en pause i ny og ne. Ta vare på deg selv!

Li.W sa...

Ta hand om dig
Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...